Go Pitbull Forums banner
kenya
1-10 of 11 Results
  1. Pictures
    Hello everyone.... So i used to be a very active member here some time ago... but i figured id post some pics of kenya now that shes all grown up *sniffle* hahaha :woof:
  2. General Discussion
    SOOO!!! i have been running into a problem with kenya the past few days. i purchased a dog run from an old friend and set it up in my yard. its a chainlink fence that is 6ftwide by 12ftlong. i bought turf to put on the ground that way kenya has a nice big space to lay down and she isnt in the...
  3. Health & Nutrition
    ok!!! so i have noticed kenya do this from time to time, and it never donged on me as to what she was doing... i always thought she was chocking or trying to vomit, but i was watchin dogs 101 on animal planet the other day and then it hit me.... i posted of video of a dog with and invderted...
  4. Pictures
    some snaps of kenya helping the in laws with feeling festive. she loves gmas house lol i have been postin ALOT of pics lately, but i got a new photo printer for my anniversary so ive been playing wit my camera and camera phone(u can tell these are with my camera phone) cuz the ones with chyna...
  5. General Discussion
    so it has been pretty difficult walking the girls. Chyna LOOOVVVEEESSS going on walks and has been excited since day one. she has toned down alot and its starting to behave very well before and on her walk. Kenya on the other hand is gettin worse. I usually walk Chyna and my Bf walks Kenya and...
  6. Pictures
    I came today to see a PHOTO SHOOT going on in my house :) my bf was taking some pics of her and this is what he got (they all kinda look the same but he was proud of them and i liked them too )
  7. Obedience Training
    soooo!!!!! my first post was all about how insecure i was about chyna playing with kenya. UPDATE: chyna plays WONDERFUL with kenya, i think i just needed to get used to the rough-and-toughness of the play. NOW HOWEVER!!!! i am a little worried about KENYA! ok so this is how it goes down. they...
  8. Pictures
    Hey everyone. So i have a video of Kenya acting like a nutball in the bedroom. i thought it was hilarious so i figured to tape it for ya'll to see :) Excuse the messy room, and the torn up carpet. she did that when we first came home hahha. She doesn't chew on anything she isnt supposed to...
  9. General Discussion
    Soooo!!!! i have noticed that lately kenya has been chewing on her back towards her tail. now she doesnt have fleas and i dont see any dandreff so i know its not a skin irritation. She also chases her tail and bites it until he yelps. ALSO she has been chewing on her back feet.(this was the odd...
  10. Pictures
    Sooooo here is some pics of her first day without bandages. its a medium show cut...one ear is kinda funny tho so later one [once they heal] ill be asking you guys questions about how to post them upright. well TELL ME WHAT U THINK? oh and for those of u i talked to about how lazy and sleepy she...
1-10 of 11 Results
Top