Go Pitbull Forums banner
1 - 17 of 17 Posts

·
Registered
Joined
·
292 Posts
Awww. My cat use to put his head to my belly. Bruno was SERIOUSLY protective of me while I was pregnant. I kinda miss it sometimes. Just not the whole labor thing. Hahaha.
 

·
ACCOUNT CLOSED
Joined
·
5,701 Posts
Discussion Starter · #3 ·
I can't decide if shes acting different or not. She's always been one of those "up your butt" dogs!
 

·
Registered
Joined
·
299 Posts
I can't decide if shes acting different or not. She's always been one of those "up your butt" dogs!
:rofl:
Uhhhh, does that make her a "brown-nose" bully? LOL
I can't personally relate to the whole "pregnancy" ordeal, but I can sorta sympathize. I ate some bad Mexican food one time that made my belly look like that. My "labor" was pretty intense too!
 

·
ACCOUNT CLOSED
Joined
·
5,701 Posts
Discussion Starter · #5 ·
:rofl:
Uhhhh, does that make her a "brown-nose" bully? LOL
I can't personally relate to the whole "pregnancy" ordeal, but I can sorta sympathize. I ate some bad Mexican food one time that made my belly look like that. My "labor" was pretty intense too!
lol Ugghhhh well whats comin out of me will be much sweeter. :rofl:
 

·
Premium Member
Joined
·
239 Posts
Such a cute picture!
When I was pregnant with our son, Orion and the others would lay their heads on my belly until it started moving. Then Orion had the cutest reaction trying to figure out how my belly was moving!!!
 

·
ACCOUNT CLOSED
Joined
·
5,701 Posts
Discussion Starter · #15 ·
Such a cute picture!
When I was pregnant with our son, Orion and the others would lay their heads on my belly until it started moving. Then Orion had the cutest reaction trying to figure out how my belly was moving!!!
lol How funny! I've noticed lately that she is hanging around me more. Although she always has! lol But the other night my boyfriend was taking her outside. And she didn't want to go. Although we both knew she had too. I think she wanted me to take her. He had to encourage her out the door. And he came back in after a minute with her dragging him! lol He said she got out, peed and then dragged him back in. She will also come lay in her crate when I'm laying on my bed, if I don't let her up.
 

·
Bitch Noone Wanted
Joined
·
8,939 Posts
awww what a great pic Megan, I love it, she is gonna love the baby :D
 

·
ACCOUNT CLOSED
Joined
·
5,701 Posts
Discussion Starter · #17 ·
Thank you. I think she will, we will probably have to get onto her for trying to love him too much... with kisses. lol
 
1 - 17 of 17 Posts
Top