Go Pitbull Forums banner
1 - 16 of 16 Posts

·
Registered
Joined
·
1,122 Posts
Discussion Starter · #1 ·
So I originally bought this jacket for Nevaeh and by the time it finally got to me it didn't fit her anymore so the other day it was cold outside and I figured I would try it on Faith, man she was soooo Adorable in it. Also, yesterday was her very first time to walk on a leash and she did absolutely outstanding. I walked her for half a mile and didn't have to tug on her once. The pictures that you see her going crazy on a leash is because some ppl were walking by and she wanted to go greet them soooo bad but I wouldn't let her, haha. ENJOY!

Okay what have you got me into?


I guess I look cute, don't I mom?


Okay, this hoody has got to go mom, seriously.


Help, I've fallen and I can't get up.


*sighs* I give up, no way I am getting out of this thing.


Hi best friend, do you want to go for a walk?


Chao everybody.


Oooohhh, I see people, oh let me see let me see.


I'm too sexy for my coat, to sexy for my coat, so sexy it hurts. :)


Call me froo froo and your dog meat.


Yah, that's what I thought.


Here is Jewel babying Faith after rough housing in the dirt as you can clearly see that both need a good bath, haha.


Ewwww, enough with the kisses, bleh.


Can you please stop taking pictures already?
 

·
Registered
Joined
·
2,445 Posts
awww sooo cute!!!!! ahah that jacket is adorable! ahhah and kenya does the same thing when she sees ppl.. she wants to me everyone hahah... thanks for sharing!
 

·
Registered
Joined
·
1,122 Posts
Discussion Starter · #3 · (Edited)
awww sooo cute!!!!! ahah that jacket is adorable! ahhah and kenya does the same thing when she sees ppl.. she wants to me everyone hahah... thanks for sharing!
Yah I can hardly take Nay nay into a pet store because she just HAS to meet and greet every person in there with lots of tail wags and licks, lol. The funny thing is most ppl think she is a mix because she is so people friendly, go figure, but I always tell them she is AMERICAN PITBULL TERRIER and nothing else and then they will go into saying she is small so by the time we get out of the pet store 2 hours has passed. Lol, I am sure Faith will be the same way but I haven't taken her to a petstore until she gets her 3rd set of shots.

*EDIT*--Oh and if anyone knows of any websites where I can get L size doggy clothes for Nevaeh who is 50 lbs, I know I still have to measure her, but I really want some cute outfits to buy her. None of the petstores around here has any L clothes, they all go up to M size for smaller framed dogs. Thanks.
 

·
Registered
Joined
·
2,445 Posts
Yah I can hardly take Nay nay into a pet store because she just HAS to meet and greet every person in there with lots of tail wags and licks, lol. The funny thing is most ppl think she is a mix because she is so people friendly, go figure, but I always tell them she is AMERICAN PITBULL TERRIER and nothing else and then they will go into saying she is small so by the time we get out of the pet store 2 hours has passed. Lol, I am sure Faith will be the same way but I haven't taken her to a petstore until she gets her 3rd set of shots.

*EDIT*--Oh and if anyone knows of any websites where I can get L size doggy clothes for Nevaeh who is 50 lbs, I know I still have to measure her, but I really want some cute outfits to buy her. None of the petstores around here has any L clothes, they all go up to M size for smaller framed dogs. Thanks.
oh yes, i get those "she is soo small!" and i have to go into detail about the two.. hhaha but everytime we go ppls perception change when they meet kenya... they always walk away saying "i think i want a pitbull just like that" i usually throw in there "UUHHHH, u might wanna do some research first, blah blah blah" ahhaha sometimes i just giggle to myself... but yeah, kenya does the same thing with dogs too!
 

·
Premium Member
Joined
·
4,321 Posts
Great jacket, she looks adorable in it.

Awe that last pict is too precious
 

·
Registered
Joined
·
2,146 Posts
How absolutely adorable!!!
 

·
Pits Are For Chicks
Joined
·
16,258 Posts
I am so stealing those pictures so I can brag about how I produce RARE green pitbulls along with my chocolate blue lmao! Great pic she is doing so well.
 

·
Registered
Joined
·
1,122 Posts
Discussion Starter · #10 ·
I am so stealing those pictures so I can brag about how I produce RARE green pitbulls along with my chocolate blue lmao! Great pic she is doing so well.
Haha steal as many as you would like. :) Haha, yep my green and chocolate blue! Haha. Faith wasn't so sure about her outfit at first but once she went outside and found out it keeps her warm, she was loving it!
 

·
Registered
Joined
·
1,073 Posts
LOL that jacket is so goofy its cute
 
1 - 16 of 16 Posts
Top